تعمیر گیربکس تالیسمان در تهران

۲۲ بازديد

با معرفی بهترین مرکز تعمیر گیربکس تالیسمان در تهران در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی رنو یکی از بهترین مرازک تعمیر گیربکس اتوماتیک تالیسمات در تهران می باشد که برای تعمیر و یا سرویس گیربکس تالیسمان خود می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. برای دریافت نوبت تعمیر گیربکس تالیسمان تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و با مهندسین مجموعه ایران رنو صحبت کنید. ایران رنو یکی از معتبرتری مراکز در زمینه تعمیر خودروهای رنو و تعمیرگاه تالیسمان در تهران می باشد.

تعمیر گیربکس تالیسمان در تهران

پس از دو شکست با VelSatis در سال 2001 و Latitude در سال 2010 ، فرانسوی ها Talisman را در سال 2015 راه اندازی کردند و در سال 2020 آنها با یک لیفت صورت آمدند. شاید بار سوم جذابیتی باشد. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تالیسمان با ایران رنو همراه باشید.

این اتومبیل با طول تقریبا 5 متر (15.9 فوت) فقط با FWD و موتورهایی با قدرت بین 120 اسب بخار و 225 اسب بخار ، توربودیزل یا بنزین در دسترس است. گیربکس ارائه شده برای تالیسمان برای اکثر نسخه ها عمدتا 6 سرعته دستی است ، اما به عنوان یک گزینه ، بسته به موتور ، ممکن است به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه یا از نوع CVT مجهز شود.

فیس لیفت همچنین شامل پیشرانه جدید 1.33 لیتری است که در خودروهایی مانند مرسدس بنز کلاس A نیز یافت می شود و 160 اسب بخار قدرت را در رنو ارائه می دهد. بالاترین رده و جدید در Talisman یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی ، توربوشارژ و با تزریق مستقیم است که 225 اسب بخار قدرت تولید می کند. با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه EDC جفت می شود.

مطالعه بیشتر: تعویض روغن گیربکس تالیسمان با روغن اصلی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.